Monday, February 4, 2008

wat...een....dag....

poehpoeh!!! wat een dag allereerst ben ik nog een klein beetje moe en van middag was heel triest. Oma Joke heeft sinds 1 maand een poesje ze heet Amy, ik heb er een paar keer gezien, maar omdat het katje nogal schuw was ben ik er niet te dicht in de buurt gekomen, wel nou Amy had een opgezwollen buikje en nou zijn oma Joke en oma Anneke naar het ziekenhuis geweest......nou blijkt dat ze last had van haar buikje(buikvliesontsteking) en er was niks meer aan te doen...het poesje leeft niet meer....oma moest haar laten inslapen.....pas 12 weekjes oud zielig he??

Nou ik was er best een beetje van onder de indruk....ik hou niet zoveel van katten maar ik vond het wel zielig dus lag ik ook even met mijn pootjes over mijn oogjes, ik heb oma gelukkig flink kunnen troosten......maar nu ben ik weer helemaal happy hoor..ik heb zojuist lekker een doos gesloopt hihiihihi dan mag het vrouwtje dat dadelijk opruimen, nou doeg hoor ik ga lekker verder spelen.....

No comments: