Wednesday, February 13, 2008

Ojeee.....Inenting & Neusspray

Ja hoor het is weer die tijd van het jaar, rond deze tijd moet ik namelijk weer mijn inentingen hebben. Nou gisteravond ben ik met papa en mama naar het dierenziekenhuis geweest.....gelukkig hoefde we niet zo lang te wachten...dat was fijn want het liefst wou ik met de andere hondjes spelen maar dat mag niet, want anders word ik dadelijk ook nog ziek.....

De dierenarts was een vriendelijke man en zei dat ik heel mooi was en ook kreeg ik nog brokjes...jeeee my favourite.....hij heeft alles bij mij gechekt: mijn oren, mijn gebit, ogen, heupen, geslachtsorganen (ben wel gesteriliseerd), mijn buik, inwendige organen, mijn hart en die was heel erg goed in orde volgens de dierenarts was ik in topconditie ook groei ik goed ik weeg namelijk al 28 kilo en ik ben nog niet uitgegroeid ( een volwassen boxer teef weeg tussen de 30 a 35 kilo). Ik heb een hele check-up gehad.

Nou na een paar overheerlijke brokjes kreeg ik mijn cocktail prik (dat is gelijk alles in een keer) dat vind ik niet erg hoor die prik wat ik wel erg vind is die neusspray, die vind ik niet leuk maar ja ik heb geen kans op kennelhoest......

De dierenarts geef mij een brokje vraag heel lief mag ik je tandjes kijken ik laat dat lief toe....spuit ie zo die neusspray in mijn neus....daar adem ik wel door hoor ...bah.... ook deed ik perongeluk het lichtknopje uit, dat was wel grappig in een keer geen licht meer omdat ik met mijn pootjes het licht uit deed hihiiihi.....

Wel voor mij zit het er weer op ...gelukkig hoef ik volgend jaar pas weer, nou doeg hoor een poot en een lik van Naru.

No comments: