Sunday, February 17, 2008

...........jeeeee......playing time.....


Phuuhh!!!lekker ff luieren...maar ojee...dan moeten we opeens weg en dat vind ik echt leuk.


Op zaterdag en zondag eten we bij opa & oma dus gaan we altijd daarnaar toe, dat vind ik reuze gezellig hoor dan kan ik lekker met opa spelen en krijg ik allemaal lekkere dingen...hmmmm jippie....


Op maandagochtend gaan mama en ik naar ome Wilfred ja dat is altijd weer feest zeker als er weer een kartonnen doos voor mij ligt of een bak met oud papier....


Op dinsdagmiddag gaan mama en ik naar oma joke en dat vind ik ook altijd leuk, dan word ik ook lekker verwend....jippie.....


Woensdagavond en zaterdagmorgen vind ik ook grandioos want dan ben ik lekker op de Boxerclub te vinden....


En vandaag zijn we dus ook weer naar opa & oma geweest...dat was leuk....
en het was heerlijk weer.

No comments: