Monday, February 4, 2008

Boxerpret....


OOh wat was dit een leuke dag eerst dacht ik nog van heee...waar gaan we heen maar toen we op de plaats van bestemming waren was het hartstikke leuk want mijn vriendinnetje Tara en mijn vriendje Axel woonden daar.....jeee leuk, het was echt supertof en we gingen heel leuk met zijn 3-en om, we hebben lekker 3 uur lang in de tuin gespeeld, ook zijn we nog gaan wandelen met de baasjes en de baby.


Omdat ik normaal altijd alleen bent en ook geen vriendjes of vriendinnetjes hebt in de buurt of van familie ofzo was dit voor mij natuurlijk superfun....we kunnen heel goed met elkaar opschieten met zijn 3-en en ook de baasjes hadden het naar hun zin...



Nou doeg hoor want ik ben nog steeds een beetje duf hoor en Axel vond mij wel een lekker ding nou het was leuk hoor een lik van Naru aan Tara & Axel en een poot voor alle mensjes die dit lezen....joehoeeeeee!!!!

No comments: