Sunday, October 21, 2007

Naru's daytrips

joehoe...ik heb al een paar keer hele leuke dagtrtipjes gehad zoals jullie weten was ik een aantal weken terug een kijkje aan het nemen op het strand van Hoek van Holland met mijn baasjes, dat hebben we een paarweken geleden nog eens dunnetjes overgedaan alleen toen met opa erbij.

En laatst was ik weer op het strand alleen toen met de 2 oma's, ja het strand vind ik leuk hoor alleen van dat zeewater wordt ik een beetje misselijk en dan moet ik overgeven....misschien kan ik beter maar niet uit de zee drinken maar ja je bent een eigenwijze boxer dus....
Verder zoals jullie hebben kunnen lezen ben ik nog met de boxers van de boxerclub gaan wandelen en gisteren heb ik met opa een heel eind gelopen naar het wantijpark en terug....dat was echt leuk ja ik heb een leuke oppas hoor ik kan altijd bij opa en oma of andere oma of bij ome Wilfred terecht, dus zit ik altijd bij mijn eigen familie, ik luister ook heel erg goed naar iedereen hoor, ik ben wel een hele gemakkelijke hond hoor.

Nou en vandaag ben ik gezellig met opa en oma mee geweest naar mijn baasje der oma, oma Brand en die vind ik altijd heel erg leuk ook was daar een ander hondje op visite van de zus van oma Brand en die vond ik wel leuk hoor om mee te spelen maar dat hondje niet dus toen ben ik maar lekker bij de stoel van opa gaan liggen, nou het waren reuze weekeinden toppie hoor, tot gauw en een poot van Naru.

No comments: