Thursday, October 11, 2007

Lekker luieren....

Zoals wel bekend is ben ik als echte boxer dol op rennen en met balletjes spelen vooral als het baasje het balletje weggooit dan ren ik er als een gek achter aan ook vind ik het super om te springen net als een hert of een bok, dan voel ik me vrij, elke dag ren ik los op het grasveld met mijn balletje of frisbee, daarom ben ik ook vaak heel erg goed in luieren... ja soms dan voel ik me gewoon net zoals een tijger( dat is mijn lievelingsdier en ik heb deze ook in het echt gezien)...effe lekker dutten.





Ja lekker dutten met een heerlijke velours badlaken..hmmm zalig!!





Of heerlijk languit op de bank liggen, maar alleen als er een kleed op ligt hoor, als er geen kleed op ligt dan mag ik niet op de bank, maar als er wel een kleed ligt voel ik me net een prinses...!!

No comments: