Sunday, October 14, 2007

Be aware...........of the boxergang!!!

Vandaag hebben we lekker gewandeld met de Boxerclub in Bergen op Zoom lekker in de bossen struinen, we moesten eerst tussen 10.00 en 10.30 uur verzamelen bij het pannenkoekhuisje.

We waren met ongeveer 23 mensen en ongeveer 11 honden ook waren er nog een paar kinderen bij, het was echt hartsikke leuk en gezellig, toen we klaar waren zijn we nog wat gaan eten en kletsen en toen weer naar huis gegaan, we hadden ongeveer 2 uur gelopen, kijk hieronder hoe een dagje uit met de Boxerclub leuk en vooral heel lollig kan zijn.....


met zijn allen op het terras...joehoe wat een feest. (van voor naar achter: Capice, Senna, Perro, Naru & Rakker).




ehh....pak jij die stok of moet ik hem dragen? (Naru & Chavi)


1,2,3........en nu allemaal lekker blubberen......(Capice, Naru, Senna, Rakker & Chavi)


Jippie wie er het eerste is.....(naru &...)


ik mag dan wel een oma zijn maar ik ben nog steeds een kei in wandelen hoor, alleen ik heb wel een beetje dorst. (Cloƫ)


die 2 daar zijn leuk aan het spelen, misschien kan ik ze besluipen...(Rakker)


wat ruik je toch lekker.....vind je mij geen lekker ding? (Naru & Perro)


joehoe....hier ben ik...knappe vent he? ik heb het alleen een beetje warm. (Maas)


dat biertje ziet er wel erg smakelijk uit hoor.......(Chavi)


hee......daar ligt toch wel iets heel interessants..(Capice)


effe lekker knuffelen....(Chavi)


probeer maar eens een foto van mij te maken......lekker puh!!(druk op foto) (Capice)


........enne mag ik ook nog wat zeggen....ik heb het super naar mijn zin gehad we hebben lekker gespeeld, voor mij mag het nog wel keer want het vrouwtje van Senna had lekkere tartaarballetjes gemaakt.....en die waren lekker joh....dus dit is wel voor herhaling vatbaar, nou tot gauw hoor een poot van Naru.

1 comment:

Esther said...

Dat ziet er gezellig uit! Was ook wel erg lekker weer dit weekend!