Thursday, October 11, 2007

Dierendag......

Jippie pets day! Op deze dag waren Naru, Pochu, Mochu en Seigo helemaal in hun nopjes want ze kregen van ons cadeautjes pochu had een zakje met bonbino's, mochu had 2 maiskolven, seigo had een doosje nibbels en naru 3 pakjes. Uiteraard heb ik het van de ratten wel eerlijk verdeeld door 3.
En wisten jullie dat ik van opa nog een hema rookworst kreeg voor dierendag, eerst wist ik niet wat ik er mee aan moest maar toen opa hem in 3 stukken brak wist ik dat ik het moest eten, en het was lekker joh! Rookworst my favourite, alleen is het maar goed dat ik dat 1 keer per jaar krijg, joehoe...... en een vrijdag was het ook feest want toen kreeg ik van de 2 oma's nog een pakketje rosbief ja wel 14 plakjes oishi(heerlijk) dat ging er ook wel in als pap hoor, nou doeg en geniet van mijn foto's, tot gauw een poot van Naru!

oohhh...ik kan niet wachten totdat ie open is.....

...nog even trekken & scheuren...


Ook Pochu, Mochu & Seigo kregen wat lekkers.

jippie....nu kan ik er lekker mee spelen...


....ojee nog een cadeautje??



today its my lucky day.....oh.....een bal...


..eindelijk het allerlaatste pakje...is wel vermoeiend hoor al die pakjes open maken....oohh ik wou dat het elke dag feest was, its so fun!!!!



1 comment:

Esther said...

Nou jullie beestjes zijn ook lekker verwend!
Ik ben helemaal vergeten een stukje te schrijven over dierendag!
Hier hebben de beesten ook veel lekkers gehad. Luna kreeg een eetbare schommel, Sammie een knaagtak en snoepjes. En Bruce heeft allerlei lekkere koekjes gekregen. Nou die gaan er ook wel in hoor.