Monday, January 29, 2007

Visite,Visite!!!!






Joehoe.......Visite, visite!!!


Naru kreeg een zaterdag visite.......en dat was spannend. Ome Lex en nichtje Esther kwamen even bij Naru kijken......en dat was feest.


Esther werd flink gehapt en gelikt door Naru want dat vond ze wel leuk spelen (zie foto boven). En die meneer met dat fototoestel dat is ook wel interressant, daarom werd ook Lex flink begroet door Naru (zie foto hierboven).


Dit was allemaal zo leuk en spannend dat ze al haar energie had verbruikt. Naru kan niet wachten totdat ze weer visite krijgt. Want ook kreeg ze van Esther lekkere hondenkoekjes, ja en dat vind Naru juist alleen maar lekker en extra leuk.


Tot gauw, ik kan niet wachten totdat ik weer visite krijg, pootje van mij.

1 comment:

Anonymous said...

Hoi trotse "ouders" !

Naru is een echt schatje hoor. En ook onvermoeibaar speels ! Ik heb met moeite de halen uit mijn vest kunnen krijgen. ;-)

Tot gauw maar weer.

Liefs van Lex