Monday, January 29, 2007

Het ziekenhuis..........



Vandaag zijn we met Naru naar het dierenziekenhuis geweest.....

Naru moest namelijk haar inentingen hebben namelijk de ziekte van well, parvo en kennelhoest. Op de foto hierboven zie je de inenting voor kennelhoest, deze heeft ze voornamelijk gehad omdat ze op cursus zit.

Toen we binnenkwamen....ojee dat is leuk allemaal nieuwe speelkameraadjes.....maar helaas het vrouwtje moest mij eerst opgeven bij de balie..Maar dan eindelijk we gaan zitten, wat zit er een leuke hond vlakbij mij........maar hè de baasjes gaan ergens anders zitten.....zozo wat is dit voor leuke knul....(engelse stefferd) die wil wel met mij spelen.....jippieee.

Ojee nu komen er 2 tweevoeters die extra klein zijn (kinderen) op mij af, die willen wel met mij spelen maar dat is leuk, laat ik maar extra enthousiast zijn. Ah, wat jammer we moeten nu een klein kamertje in......héhé wat gaat die man nou doen....hij zet mij op een verhoogde plank (tafel), en ojee... wat nou laat ik maar extra actief zijn, wat is dat voor gek ding in mijn oren ....en wat moet dat koude ding op mijn buik. Maar wacht es...hij komt nu ook nog met een lang ding wat puntig is (spuit) en dat prikt ie zo in mij vel...nou ik ben niet bang hoor, nu ben ik zeker klaar....nee, ben ik nog niet klaar? Jakkie nu gaat er een ding in mijn neus, hoor je me mijn neus daar adem ik door hoor!!! Wat een gek gevoel is dat. Ha, maar nu ben ik klaar....neeeee nog niet ik word zojuist op een plank gezet (weegschaal), nu vind ik het wel oke hoor. Maar dan ben ik eindelijk klaar, joehoee naar buiten, of niet nee het baasje moet eerst weer naar die balie, maar dan jippiiieee.....ik hol naar buiten op weg naar huis.

En ik voel me kiplekker, pootje van Naru

No comments: