Thursday, August 13, 2009

Vakantie week 2 Katwijk & Brielse Meren


poepoeh...wat een hete dagen ik heb het echt super warm daarom ben ik blij dat ik aan het water woon, want dan kan ik lekker elke dag zwemmen..heerlijk zeg..nou afijn ik zal jullie niet langer ophouden dit zijn mijn kiekjes van week 2 van de vakantie, enjoy it!!





Ik was echt helemaal in mijn nopjes toen mama voor mij een tuig had gekocht, alleen het passen in de winkel was vermoeiend maar ach ik heb de verkoopster lekker haar gang laten gaan ik ben namelijk een hele makkelijke klant, toen ik uiteindelijk de goede maat(de grootste die ze hadden en de duurste) had en de goede kleur heeft mama afgrekend.



Daarna liep oma anneke met mij en ik was zo trots op mijn tuig dat ik die ff goed showde...net of ik een modeshow liep.... ook had opa nog een duifje uit het water gehaald, deze heeft oma joke uit het gras gehaald en die hebben ze weer helemaal op de been gekregen..rare dieren hoor...duifies...




Hopelijk hebben jullie allemaal weer kunnen genieten van de foto's binnenkort komen er nog een paar video's ook met alle foto's van de vakantie. Ik ga nog ff lekker van mijn rust genieten tot snel, een kletsnatte zweetpoot van Naru.

No comments: