Sunday, August 2, 2009

Mijn kleine broertje Sora....


Hallo allemaal! ja ik heb lekker vakantie gehad was echt zalig de vakantie begon met de dag dat papa en mama eventjes alleen weg moesten en ik alleen thuis bleef, zelf weet ik natuurlijk nog van niks maar ik krijg er een boxer broertje bij. Papa en mama zijn op bezoek geweest bij mijn kleine broertje die de naam Sora heeft gekregen, Sora betekend hemel en is natuurlijk een japanse naam deze naam is in Japan de nr.5 van de top 10 reuen namen. Ook deze boxie komt bij ome Joop en tante Mien vandaan want daar kom ik ook vandaan, zijn volledige naam is: Umbro Sora v.'t Hertenrode ja het was een U-nest mams dacht leuk dan heet ie naar het beroemde sportmerk, echter is dit de stamboom naam zijn roepnaam wordt gewoon Sora.


Sora is een erg bijdehand mannetje en hij is erg actief ook is hij heel mooi zijn witte belijningen lopen mooi recht hij heeft witte sokjes en een witte kraag in zijn nek, hij hapt lekker in zijn broertjes bek en zijn zusjes benen kortom een lekker bijdehand ventje en hij is ook nog eens heel energiek en super nieuwsgierig.

Het is een leuk boxerkereltje en ik zal mijn broertje eens goed opvoeden.... Binnenkort vertel ik jullie over mijn vakantie lekker daagjes naar de boot, dus tot gauw een lekkere vakantiepoot van Naru.

No comments: