Wednesday, August 12, 2009

Vakantie week 1 Katwijk


Joehoe...ook zijn we deze vakantie weer naar Katwijk aan zee geweest dat was wel heel erg leuk want ik ben dol op de zee lekker spartelen..ik heb het onwijs reuze naar mijn zin gehad, er waren ook veel andere honden waar de boot lag dus dat vond ik wel heel erg leuk en dan s'avonds lekker over het strand heen razen en denderen..heerlijk dus genieten jullie maar van mijn foto's.....







Omdat mijn vriendjes Tara & Axel gaan verhuizen hebben mijn baasjes ook een keer meegeholpen met klussen..en ik mocht gezellig mee want tara en axel waren er niet...dat was best leuk ik heb dan ook maar gelijk ff de tuin bemest...




Voor de rest niet zo veel te vertellen ik ga nu maar nog ff lekker loungen...(nou kan het nog..) jullie horen gauw hoe week 2 van de vakantie was als mama er tijd voor heeft want volgende week wordt het druk..nou tot gauw en geniet van de pixies, een lekkere relax-poot van Naru.

No comments: