Sunday, August 9, 2009

Vakantie week 1 Amstelveen, Brielse meren & Warmond


Hallo iedereen, nou kunnen jullie eindelijk genieten van mijn vakantie de eerste week zijn we de tweede dag naar Amstelveen geweest dat is altijd weer gezellig opa en de 2 oma's lagen met de boot in Aalsmeer en vandaar was het maar een kwartiertje rijden naar Amstelveen( ach ja ik zit nou eenmaal graag in de auto)daar zijn we eerst naar het winkelcentrum geweest en heeft mama een hello kitty saladeschaal met slabestek kunnen bemachtigen en natuurlijk weer japans leesvoer, daarna zijn we naar het sakurapark geweest maar mama en de 2 oma's bleven in de auto want het hoosde als een gek....dus ben ik lekker met papa en opa geweest... heerlijk was het daar, daarna zijn we naar het centrum geweest maar dat is best vermoeiend want de 2 oma's en mama gaan winkel in en winkel uit....en dat is zo saai(ja dat wachten dan bedoel ik).






de 3de keer dat we weggingen zijn we naar de Brielse meren geweest en daar heb ik heerlijk gezwommen en ja papa en mama ook...dat vond ik toch wel raar hoor, maar ja ik heb maar lekker mee gezwommen al vind ik het zelf leuker als ik een balletje uit het water mag halen...



Ook zijn we nog 2 keer naar Warmond geweest dat was ook best gezellig alleen daar kon ik niet zo heel veel zwemmen en maar een klein stukje waar ik los mocht, papa en mama kregen zelfs nog een waarschuwing anders had het 90 euro gekost...maar gelukkig bleef het bij een waarschuwing al is het wel lastig want ik ziet zelf nergens een lijn van daar mag je niet komen...


Nou dit was alvast een klein stukje van mijn vakantie we zijn in de 1ste week ook nog naar Katwijk geweest maar omdat teveel foto's en tekst is kunnen jullie daar de volgende keer van genieten...nou tot snel weer ik ga weer ff lekker rusten ..ik kan er nu nog van genieten..(dadelijk is Sora er namelijk..)een lekkere geurend sakurapootje van naru.

No comments: