Thursday, February 8, 2007

Op Visite


Wat een drukke dag....eerst ging ik op visite bij opa Wim en oma Anneke omdat mijn vrouwtje naar school moest. En s'middags ging ik naar oma Joke...daar was ik nog niet geweest. Op deze foto ben ik aan het wandelen met oma leuk hè, ja het was wel leuk hoor maar ik vond dat gekke witharige huppelbeest maar heel erg raar, bij ons thuis zitten er ook 2 beesten met staart in een kooi. Nou deze zat ook in een kooi, maar was wel iets groter, elke keer als ik blafte dan ging dat witharige beest huppelen.

Nou gisteren ben ik ook weer naar de Boxerclub geweest en ik heb lekker kunnen spelen....ja dat was lachen, ik luister wel goed hoor maar soms ook niet want dan hoor of zie ik andere dingen en dan staat het vrouwtje gek te springen op het veld om mijn aandacht te krijgen, dat noemen ze cursus....Ook ben ik gisteren even geschrokken want s'middags liepen ik lekker een lang stuk met de 2 baasjes en toen wou ik met een soort cesarhondje spelen maar die greep mij in mijn nek, dat is niet leuk hoor.
Maar de cursus maakte alles weer goed alleen wou die beagle die daar ook was niet met mij spelen......ach dat is dan ook geen boxer hè.

1 comment:

Anonymous said...

ik dacht laat ik zelf eens wat neer zetten...