Sunday, February 11, 2007

Bij Opa & Oma op visite





Vanochtend vroeg opgestaan want we gingen naar opa en oma eggelte toe. Eerst moesten we nog een kadootje kopen voor opa (nog voor zijn verjaardag) dus moesten we Naru thuis in de bench laten, het gaat trouwens heel goed, ze zit nu gerust een paar uur alleen in de bench als er niemand thuis is en dan geeft ze geen kik hoor.

Ach ja......nu moest Naru weer de auto in en we weten dat ze dat geen pretje vind, dus had ik muziek meegenomen in de auto en door de zangstemmen van Kat-tun en Smap en vele andere bleef Naru lekker rustig achterin liggen. Nou dat was wel fijn want dan kon ik rustig rijden en Sandro afentoe Naru in de gaten houden.

Wel aangekomen......eindelijk kan ik de auto uit (dacht Naru) dat is fijn weer heerlijk lopen maar wat is dit hier allemaal vreemd, dit kan ik allemaal niet.....Ojee nu gaan we door een plaat (deur) die vanzelf opengaat nou raar hoor, en ook hier zit weer zo'n vreemd ding dat opengaat en als je eruit komt ergens weer opengaat (lift) net zo'n gek ding als bij oma Joke. Nou laat ik maar meelopen.....maar daar gaat een deur open, o maar daar gaan we naar binnen. Wat een leuke man (opa) die ging mij gelijk aaien en gaf mij een koekje en die vrouw (oma) liep heen en weer naar een plekje waar allemaal lekkere hapjes vandaan komen. Nou eens kijken wie er sterker is hij of ik, of laat hij mij winnen...(hier speelde opa met een bal aan touw met Naru). Sorry hoor maar door de zenuwen moet ik plassen (dat heeft ze dan ook gedaan 3x), ojee...nu moet ik met de baasjes mee naar buiten maar ik wil niet naar buiten ik wil spelen.

Wel na een paar uur was Naru moe en zijn we naar huis gegaan, Naru heeft het naar haar zin gehad en opa en oma ook, want die vonden Naru heel lief (zie foto's). Het was een drukke dag en op de terugweg heeft ze ook braaf achterin gelegen (de kofferbak), nou tot snel en een knuffel van Naru.


No comments: