Sunday, February 18, 2007

Naru verteld.....



Een woensdag vond ik dit keer niet zo'n leuke dag, eerst was het vrouwtje een paar uur weg om boodschappen te doen (het is dan wel leuk als het vrouwtje terug komt want dan kan ik lekker in de tassen hangen en springen) en s'middags wandelen alleen het was zulk slecht weer....bah.

Nou en dan s'avonds naar de Boxerclub, dat vind ik altijd wel erg leuk alleen nu was het gras heel drabberig en vies, ik kon nergens mijn pootjes zetten of ik stond in de blubsmurrie........jak!!!Het vrouwtje stond ook lekker in de blubsmurrie en ik dacht : laat ik dit keer maar lekker eigenwijs zijn en niet zoveel meebewegen als het vrouwtje want dan blijf ik tenminste nog een beetje schoon, maar ja de trainster kwam op het idee om mijn vrouwtje wat lekkers te geven wat ik nog nooit had gehad (gedroogd pens) en ja daar liep ik wel voor, dus had het vrouwtje toch mijn aandacht te pakken (het rookt zo lekker dat spul hhmmm).

Ik dacht toen van joehoe eindelijk naar binnen dat is leuk en warm.....maar de fokker was er ook en wat deed die nou......onee mijn oortje wordt helemaal afgeplakt (zie foto boven), maar dat vind ik helemaal niet lekker zitten hoor.(het oortje van Naru was afgeplakt omdat er een vouw in het oor zat en dit kan voor hondenshows de reden zijn dat een hond afvalt, het is dus niks medisch).

Nou en zo ben ik meegegaan naar huis. Gisteren ben ik 7 uur lang bij opa en de 2 oma's geweest (bij opa en oma thuis, de andere oma was naar hun toegekomen), want mijn baasjes gingen uiteten en hebben mij om half 11 opgehaald, dat was leuk hoor ik heb bij opa en oma een nieuw knuffeldier een leeuw, die stond op de bank en die heb ik lekker gepakt...en nou is ie van mij.

We hebben ook nog flink gewandeld hoor...ik was lekker moe. Vandaag is eindelijk die pleister van mijn oor.....jipppiee..ik heb weer een normaal oor en nog mooier ook dan dat ie was, oja en volgende week ga ik met de 2 baasjes en opa s´ochtends naar de politiehondenclub daar gaan ze leren hoe je met knallen om moet gaan dit heeft opa geregeld en s´middags met opa en de 2 baasjes naar de stad nou doeg. Pootje van Naru.

1 comment:

Anonymous said...

Ha lieve Naru,

Wat ben je toch een mooie hond!
Ik ben bij jouw langsgeweest maar je was niet thuis! Jammer, ik had je graag willen zien en knuffelen!
Ik volg je al je verhalen en ik vind dat je baasjes het heel leuk doen. Maar het is wel heel bijzonder dat jijzelf ook wat vertelt! Grappig hoor!
Ik kom echt een keer naar je toe en doe de groetjes aan je baasjes!

Liefs en een aai van Annemarie