Thursday, February 8, 2007

BRRR........Sneeuw

BRRR.......vanochtend ging het vrouwtje met mij wandelen maar het was wel erg koud hoor, het enigste wat ik heel erg raar vond was namelijk iets wit dat van boven naar beneden viel zo op mijn warme vachtje en snuitje....Ik vond dit maar een vreemd gebeuren en wilde eigenlijk meteen weer naar binnen, maar ojee ik kwam er niet onderdoor, ik moest meelopen bbrr.....Ik liep niet echt mee zoals het moest, maar toen ik een klein kind zag lopen was ik niet meer te houden ik rende er naar toe en ja...jippieee hij wilde ook met mij spelen. Maar wat deed hij nou.. het kindje gooide tot 3 x toe van dat gekke witte spul over mij heen, brrrrrrrrrrbrrrrr wat koud, dat vond ik wel heel erg koud.

Maar toen kwam eindelijk oma Anneke aan met de auto en ik dacht nu lekker de auto in...nee er moesten nog een paar klikjes worden gemaakt met een gek apparaat met een leuk touwtje (fotocamera) eraan, nou bbbrrr...okee dan 1 foto zie foto onder, de andere foto heeft het vrouwtje helemaal alleen gemaakt en nog staat ik goed erop.Wel ik was wel blij dat ik weer binnen was...tot snel 2 pootjes van mij. ( want die kan ik al geven hoor)!!!







1 comment:

Esther said...

Leuk he in de sneeuw! Vond ze het niet leuk om in te rennen en te spelen?