Saturday, March 17, 2007

Wandelen.......de Merwelanden






We zijn verleden week met de 2 oma's naar de Merwelanden geweest, en daar heeft Naru zich helemaal kunnen uitleven.
Oh jee.... weer de auto in, waar nu weer heen?? Nou daar kwam ik snel genoeg achter want na niet al te lang rijden( jippie) stopten we ergens(merwelanden) en daar gingen we heerlijk lang lopen. Ohhhhhhhhhhhhhhhhh wat een boel leuke dingen om te zien.... twee voeters op zo'n gek ding met draaiende wieltjes(fiets), hele kleine tweevoeters in een doos op van die gekke draaiende wielen(kind in kinderwagen), heeel veeel kleine tweevoeters die allemaal met mij wouden spelen(jippie), grote tweevoeters die meestal niet met mij wilde spelen(snif snif), een hele grote plas met water(brrrr koud) en natuurlijk ook veel andere honden waaronder ook een andere boxer en daar had ik lekker de tennis bal van afgepakt( maar die moest ik helaas van mijn baasjes weer terug geven, wat ik helemaal niet leuk vond want ik had hem toch zelf afgepakt en dan is hij toch van mij???). Ook gingen mijn baasjes nog even ergens zitten om een drankje te nemen, ik kreeg ook een kommetje met water. Daarna kreeg ik nog lekker van mij baasjes en de twee oma's allemaal lekkere hapjes( jummy jummy). Dus toen ik thuis kwam en ik kreeg mijn DROGE BROKKEN heb ik die lekker niet opgegeten, want ik had toch al allemaal lekkere hapjes op(hihihihi). Dus zoals jullie kunnen lezen heb ik het heerlijk naar mijn zin gehad.
Mijn baasjes en mijn twee oma's wat minder want die waren vreemd genoeg moe??
nou groetjes en een likje en stevige poot(ja ik begin al een grote meid te worden) van Naru.



No comments: