Monday, March 26, 2007

Naar het strand!!!

dit is Naru lief he







lekker drinken

Een zondag zijn we ( suzanne, sandro & wilfred) met Naru naar het strand geweest op Hoek van Holland.
Ze vond het echt geweldig, ze heeft lekker los gelopen door de duinen, nou ja lopen eigenlijk deed ze rennen.
Jippie ik heb lekker gerend door de duinen en met dat vliegding gespeeld (frisbee) dat was echt leuk, ook heb ik kennis gemaakt met een supergrote poel met water en lekker dat het was alleen een beetje zout.
Ik heb lekker met andere honden gespeeld en het water vond ik helemaal te gek, ik heb nog nooit zo'n leuke dag gehad en het vrouwtje had een flesje met water voor mij meegenomen met een bakje dus kon ik ook lekker drinken tussen al dat geren door.
Het zand stuinde lekker tegen mijn neus en dan kon ik wat drinken zodat het zand weer weg was.
Jipppiieeee!!!!binnenkort zijn er filmpjes van mij dat ik lekker door het water heen ren, ik kan niet wachten tot ik weer een keer naar die supergrote poel met water (zee) en het gestuifde zand en gras heen kan. Leve de Zeeeeee!!!
Tot gauw en een stevige poot van Naru.

leuk he wandelen

frisbeeee


1 comment:

Anonymous said...

hallo allemaal kijk mij lekker lopen op het strand heerlijk hoor ik hoop dat de mensen gauw weer een comment plaatsen.
stevige poot van naru