Sunday, March 4, 2007

Naar de boot......joehoe WATER!!!
















Joehoe........wat een leuke dag vandaag eerst gingen we naar allemaal gekke beestjes met 2 pootjes die de hele tijd achter me aan liepen (wantijpark) dat was wel leuk hoor.
En daarna gingen we naar iets waar je op liep en dan zo op het water kon kijken (vlot) en toen moest ik zo'n ding (boot) binnen die beweegt zodra je erop staat. ooooohooooo wat eng.

Maar toen ik binnen was heb ik me lekker uit kunnen leven. Kijk maar op deze foto's.











En kijk eens hoe stoer ik hier op opa's stuurstoel zit.....hahaha ik voel me heel wat zie foto bovenaan en foto onder.
Ik vond het hartsikke leuk alleen toen ik met vrouwtje op het gangboord liep vond ik dat wel eng, gelukkig was ik weer veilig thuis. Doeg een likje van Naru.

1 comment:

Anonymous said...

Ahum,

Het berichtje wat hier moest staan staat nu bij het vorige verhaaltje, waar Naru niet lekker was. Dus daar dan maar even lezen!!

Liefs annemarie