Sunday, May 25, 2008

Naru's weekend


yeah...opa en oma waren een weekendje weg met de hele familie dus hadden mijn papa en mama lekker heel het weekend de auto.
Dat kwam mooi uit want zaterdag moest ik naar agility en ik had er superzin in ik ga dan ook heel erg goed vooruit.....na de agility zijn we naar de stad geweest en dan ga ik ook lekker mee.....heel erg druk met die gekke dingen op 4 wielen...(waar ikzelf zo graag inzit ik vind autorijden echt prachtig), heel veel kleine kindmensjes die mij willen aaien, echt wel spannend hoor......nou s'middags en een klein gedeelte van de avond zijn we naar Philip & Mary geweest omdat de baasjes lekker gingen barbequen met philips nieuwe tuinkeuken.....dat was super want toen de baasjes klaar waren met eten gingen de benches open en .....konden we lekker met elkaar spelen en dat was leuk vooral met Axel maar met Tara ben ik ook heel lief hoor, en het leukste was ook nog dat de baby wakker was....yee...klein kindje....mama had nog wat meegenomen voor Ravi, echt een leuk joch.

Nou een zondag zijn we na het ontbijt en de wekelijkse opruiming....lekker naar de Drunense Duinen geweest, dat was leuk joh...heerlijk druk met allerlei hondjes gespeeld en het strandje met water vind ik echt prachtig...dus ik lekker plonsen..en dat gaat allemaal wel goed ik heb alleen 2 andere honden geblesseerd..ja je weet het wel een boxie zoals ik is lekker wendbaar en snel en ja die deense dog niet dus die knalde keihard met zijn heup tegen een boom....oeps.....en daarna kwam ik nog een jonge richback puppy tegen en die knalde met zijn kop ook tegen een boom....oei.....maar ik heb lol gehad hoor want voordat we weggingen kwamen we nog een boxer tegen en dat was een reu, hij wou lekker met mij spelen dus dat hebben we maar gedaan, lekker huppelen, springen, rondjes draaien en gek rennen....oooh... wat een zalig weekend was dit.

Daarna moesten we (helaas) de auto terug brengen nadat we gegeten hadden bij de mc donald's, en daarna heb ik heerlijk liggen luieren.....great...cool...(wanneer weer??) nou tot gauw een lekkere (blubber)poot van Naru.

No comments: