Thursday, May 1, 2008

Handlersdag


Zoals jullie weten doe ik al een hele tijd aan agility. Afgelopen zondag was er bij ons op de Boxerclub een handlersdag, mensen die meededen of mee wouden doen met agility konden op deze dag informatie & advies krijgen bij het handlen(is het parcours lopen met je hond).


Deze dag was georganiseerd door Joop Reulen en de keurmeester die de adviezen & de uitleg gaf was dhr. Piet Plasmans.


Na eerst een tijd theoretische uitleg te hebben gehad mochten daarna eindelijk de baasjes het veld op met hun boxer om te gaan beginnen. Het was een super leuke dag en hij was zeer geslaagd het weer was ook heerlijk zonnig.
Ik heb het reuze naar mijn zin gehad al was ik na 4 uurtjes agility wel moe hoor ook kwam Mien Reulen (onze fokker) nog langs met Presco dus heeft mijn papa nog leuk met Presco gespeeld, ik heb hard gewerkt samen met papa en mama heeft langs de kant staan kijken lekker in de zon. Mama vond dat ik het ook erg goed hebt gedaan.







1 comment:

Anonymous said...

Wat een leuke boxerhondje waar Sandro mee zit die zou ik best willen hebben.