Tuesday, May 6, 2008

Drunense Duinen


Jippie.....een vrijdag ben ik met papa en mama naar de Drunense duinen geweest de 2 oma's gingen ook gezellig mee, ik heb het daar reuze naar mijn zin gehad, ik kwam nog een andere boxer tegen Nora en ook heel veel andere hondjes, ook was er een heerlijk groot ven met een strandje dus ben ik lekker wezen spetteren in het water.

Het was echt heerlijk lopen door de bossen heen en er was ook nog een gedeelte met stuifzand dat was echt super...vraag alleen niet hoe ik eruit zag.......


Hier wat leuke kiekjes van mij lekker genietend van speelkameraadjes, strand, zon, water & bos...



dit is Nora...net als mij een boxie...

...joehoe een stok en mijn 2 oma's...


Zoals je ziet ben ik dol op water als ik water zie duik ik er meestal gelijk in ik wil wel graag met mijn beide benen de grond voelen, ik maakte daardoor 2 keer de fout omdat ik achter een ander hondje aan wilde en mee wilde spelen daardoor voelde ik 2 keer geen grond meer onder mijn pootjes....ojee...toen moest ik dus wel zwemmen en de 1ste keer ging ik ook nog eens de verkeerde kant uit...toen moest ik nog een paar slaagjes extra zwemmen..die fout maak ik niet meer hoor want water is leuk maar ik hou niet zo van zwemmen..(nog niet).

Het was een superleuke dag en daarna hebben we opa opgehaald en zijn we bij de mcdonalds wat gaan eten met zijn allen....jeee fun... doeg tot gauw een stevige poot van Naru.

No comments: