Saturday, April 7, 2007

Stoere Meid....




Vanmiddag zijn opa & oma, de andere oma en ome wilfred op visite geweest en dat was me toch leuk, want ik heb van opa een stoere halsband gekregen alleen is ie nu nog een beetje te groot maar ik vind hem helemaal te WAUW! zoals je ziet. Ook heb ik van opa een supergroot kauwbot gehad...jammmmmmiiieee dat is feest. Het vrouwtje dacht lollig te zijn om mij een zonnebril op te zetten...Nou vinden jullie mij niet stoer. Ja dat dacht ik al....ik ben helemaal Blits!!!
Nou de mazzel he ( dat zeggen stoere hondjes) en een stevige poot (zo klein ben ik niet meer hoor) van Naru.

1 comment:

Esther said...

Jeetje wat wordt ze toch groot! Mooie stoere band hoor! Bruce krijgt van ons ook nog zo'n band. Maar voorlopig heeft hij altijd een ketting om dat staat hem ook stoer.
XXX