Sunday, April 15, 2007

Itadakimasu!!



Onze Naru doet zeker haar naam eer aan want zoals je ziet is Naru dol op Ramen (japanse noodles), ook is ze heel erg dol op japanse rijstmix, japanse rijstcrackers en ze vind zelfs okonomiyaki(japanse pannekoek), omurice (japanseomelet met rijst e.d.) en verschillende andere japanse dingen verrukkelijk. Het is zelfs al zo dat ze een japans rijstcrackertje boven een stukje kaas blieft.

Een zaterdag waren we weer eens een keer naar de japanse supermarkt gegaan en daar had ik voor mijn eigen rijstcrackers gekocht die lekker pittig waren en die bereid waren met verse viskuit (best wel dure rijstcrackers), ik had dus dood leuk zo'n crackertje gepakt om te proeven en die was echt verrukkelijk, maar kennelijk dacht Naru dat ook en toen ik mijn crackertje neer had gelegd was hij daarna ook in Naru's mondje verdwenen.

Eens in de zoveel tijd eten wij japans en Naru krijgt dan ook altijd een stukje daarvan en ze vindt japans voedsel helemaal het einde, nog beter dan hollandse kaas.

Gambatte(zet hem op) Naru-chan en doe maar lekker gezond (ja want ze eet niet alleen japans maar ook veel fruit en groente en dat is toch speciaal voor een hond met name een boxer).



No comments: