Saturday, April 7, 2007

Naar Oostvoorne & de Brielse Meren





























Op goede vrijdag ben ik met mijn papa en mama naar het Oostvoornse strand en de Brielse meren geweest.


Op het strand heb ik lekker kunnen hollen en ik heb ook nog met andere hondjes gespeeld. Ik heb het echt reuze naar mijn zin gehad. Zeker toen ik op de Brielse Meren was, want daar heb ik lekker de hele tijd los kunnen lopen. Ook waren er geen boten en ook geen andere mensen. Hier heb ik ook nog heerlijk met mijn baasjes met de frisbee en het apporteerblok gespeeld. Ook heb ik er me even heerlijk kunnen uitleven door lekker als een gek te gaan rennen.



Ook op mijn extreem moeilijke cursus doe ik het ook heel erg goed, behalve als ik geen zin hebt ( maar dat moet je maar niet aan mijn baasjes vertellen hoor). Ik heb namelijk een lerares die heel goed op mij let omdat ik af en toe nog wel eens denkt zoek het maar lekker zelf uit. Ook als ik los loop luister ik redelijk goed. Nou dat was het dan weer even van me, je hoort gouw weer van me.





Een poot en een lik van Naru.

No comments: