Monday, June 22, 2009

A funny day......


Afgelopen woensdag was mijn mama jarig, omdat ik die avond examen moest doen zijn papa, mama en ik lekker een daagje weggeweest...we zijn namelijk lekker naar de brielse meren geweest eerst gingen we naar het strand in Oostvoorne, daarna hebben papa en mama wat gegeten en gedronken en daarna zijn we lekker naar de Brielse Meren geweest...oooh heerlijk heb ik kunnen ravotten in het gras, kunnen spartelen in het water en kunnen snuffelen in het zand....kortom wat een heerlijke dag.









s'avonds moest ik examen doen alles ging wel redelijk alleen het volgen niet helemaal(was doodmoe van het rennen en spelen heel de dag) en de hieroefening.....zou je denken dat als je lekker druk gerend hebt heel de dag je de hieroefening super zou doen...nou ik niet hoor ik ging er gewoon net zoals altijd lekker vandoor..ja en als het vrouwtje dan niet fel reageert dan kom ik dus helemaal niet meer.....ja...eens een boxer altijd een boxer maar ehhh..ja hang de vlag maar uit en zet het gebak maar neer, ik heb mama een superverjaardag gegeven....IK BEN EINDELIJK GESLAAGD!!!!!volgende keer laat ik uitgebreid mijn kersverse diploma showen en het lieve vrouwtje (monique)wat mij les geven hebt heel erg bedankt...nou jullie horen mij gauw weer...een lekkere wijze diplomapoot van Naru.

No comments: