Sunday, June 28, 2009

Diploma

Hallo iedereen, afgelopen woensdag heb ik eindelijk mijn diploma gekregen ik ben er ook heel erg trots op. Ja ben nou eenmaal een late leerling maar ik ga nu eindelijk een niveau hoger.....omdat ik zo trots ben op mijn diploma wou ik hem natuurlijk ook even showen......dus hier komt ie....



enne wat vinden jullie ervan???Ja ik ben apetrots nou ik ga lekker luieren want dat heb ik wel verdiend volgend seizoen gaan we voor de v.e.g-cursus en daar heb ik dan weer alle tijd voor om te leren (en te slagen), nou tot gauw weer...een stevige verstandelijke wijze poot van Naru.

1 comment:

Senna & Siron said...

Nou Naru we zijn super trots op je, moeilijk he zo,n mooi groen grasveld en dan op je plaats moeten blijven, wij weten er alles van hihi. Ben je al bij je broertje wezen kijken en zo ja willen wij graag meegenieten en een foto zien hihi.
dikke lebbers Senna & Siron