Thursday, October 9, 2008

Logeren...


Joehoe...jullie raden het nooit.....ik kreeg afgelopen week een vriendje te logeren dus jullie begrijpen wel dat ik helemaal in mijn nopjes was, mijn vriendje Axel kwam een weekje bij ons logeren, mama en papa vonden het ook geweldig want dan konden ze gelijk kijken hoe het ging met 2 honden...ehh of ik kan beter zeggen...2 boxers want papa en mama willen er nog een pup bij.

Axel en ik hebben in ieder geval heel veel lol gehad, al luisterde hij soms niet naar mijn baasjes en ja dan moet je als teef (vooral een hertenrode) wel effe vel zijn tegen zo'n reu. Hij heeft dus wel een aantal keer flink van mij op zijn donder gehad dan deed ik zo van..grrr..woefwoef..grr en dan gooide ik ook effe mijn poten om zijn nek, ja ik doe mijn naam weer aan want Judo is nu ook 1 van mijn favourite sporten, naast agility.

We hebben voor de rest een leuke week gehad en een donderdag hebben papa en mama ons meegenomen naar de Elzen daar hebben we heerlijk samen gespeeld en gerend, en een vrijdag zijn we naar de Drunense Duinen geweest ook daar hebben we lekker gerend, andere hondjes lopen plagen, gespeeld en ik heb nog gezwommen maar Axel niet die stond langs de kant te kijken....ik snap zo'n reu niet hoor er is niets lekkerders dan water...

Nou...gisterochtend is Axel weer opgehaald ( de baasjes waren weer terug van vakantie) ik moet er nog wel aan wennen hoor nu ben ik weer alleen.
Binnenkort komt er een leuke lieve video van Axel en mij dus vergeet niet om die te bekijken....
nou tot gauw weer hoor een lekkere lebber en vuile modderpoot van Naru!

No comments: