Tuesday, October 28, 2008

De Puppen van Jamie....

Ojee....wat een dag weer, ik mocht lekker naar opa toe want papa en mama gingen op puppybezoek bij onze fokker, want er waren pupjes geboren van Jamie van 't Hertenrode dus gingen mijn baasjes even op visite....


Het was weer een drukke boel en de pupjes waren heel speels en vonden het leuk om overal in te happen...hahaha (dat deed ik toen sandro op de grond lag en aangevallen werd door een stel puppies).....
Ook was het heel erg leuk toen ze eten kregen en na het eten een bakje met water ja 8 bakjes zoals je kunt zien....


Het was een gezellige vrolijke (boxer)boel en we hebben heerlijk genoten.... binnenkort komt er nog een leuk filmpje hoe de pupjes eten en drinken, nou voor de rest heb ik het ook wel naar mijn zin gehad hoor bij opa en oma en de volgende keer kunnen jullie alles lezen over de leuke boxerwandeling van onze boxerclub....nou tot dan! Een lekkere lebber en poot van Naru.

No comments: