Sunday, September 30, 2007

Rennen, graven, spetteren...

SUKOI!!!!!!(geweldig) vandaag ben ik met mijn papa en mama naar het strand geweest op Hoek van Holland, en daar heb ik het toch reuze naar mijn zin gehad, lekker graven, met de bal spelen en verstoppen, rennen en spetteren, reuze fun, kijk zelf maar.

Rennen door de duinen.









Lekker hollen & springen als een hert.

Mijn bal begraven zodat mijn snoet onder het zand zit(hihihih)






De golven op het strand uitdagen en als ze net aankomen gauw wegrennen, yatta!







Spetteren door een grote plas & dan lekker met mijn snoet in de modder...joehoe

Lekker door poeltjes water heen lopen & alles nauwlettend in de gaten houden....hoezo nieuwsgierig??






Gezellig met papa op de foto, fun!!


Ik heb een superleuke dag gehad nou jullie horen me gauw weer ik ga nu lekker dutten, doeg een lik en poot van Naru.

No comments: