Wednesday, September 26, 2007

Een mooie Boxerdag

Vandaag vroeg uit de veren, nou niet voor mij hoor maar voor mijn baasjes wel ( hihihhi). Nou nadat mijn baasjes klaar waren met alle spulletjes konden we de auto in, ik dacht nog ojeee waar gaan we nou weer heen, ik vind autorijden altijd heel leuk want dan kan ik naar buiten kijken en allemaal andere auto's en mensen zien.
Na niet zo heel lang rijden kwamen we ergens aan en tot mijn verbazing zag ik toen we uitstapten een heleboel boxers lopen, toen dacht ik bij mijn zelf hee dat is leuk en ja hoor na een tijdje gelopen te hebben kwamen we bij die leuke man met die pensstaafjes in zijn binnenzak(philip) en het vrouwtje met een bol buikje (mary) en weet je wie er ook waren mijn baasjes die voor mij gezorgd hebben toen ik pup was (joop & mien) en dat is ook leuk.
Mijn bench werd neergezet en ik zat naast Axel dat is een leuke boxer hoor rustige kerel vind alles goed jazaker als er zo'n lekker jong ding naast komt liggen zoals ik.
Wel weet je wie er ook was mijn grote supervriendin Tara (cantara) ja ze deed ook mee leuk he, het vrouwjte van mijn vriendinnetje Tara is ook heel leuk en altijd vrolijk(hihiihihihhiihi) en ook opa en de 2 oma's en zelfs ome Wilfred kwamen ook nog kijken superfun.

Wel we hebben een hele dag in de bench moeten liggen en afentoe de benen laten strekken maar toen waren we eindelijk aan de beurt, ik samen met mijn zusje en tara en nog 3 andere boxers.
Ik moest wel mijn best ervoor doen maar uiteindelijik gingen we toch door alleen Tara niet en dat vond ik jammer snifsnif wel we hebben een hele leuke dag gehad ik was nr.4, 2 onbekende waren nrs. 3 & 2 en mijn zusje was nr.1.

Wel het was weer een hele leuke ervaring en ik vond het erg gezellig mijn andere vriendin die heet ook Tara en die was 1ste geworden, gefeliciflapstaart.
Ook werd er weer een beste reu en beste teef gekozen en uit de selectie van die 2 de hond voor beste van de dag, nou ik heb heel erg genoten hoor een lik en een poot van mij.

No comments: