Friday, May 4, 2007

Naru

Dit verhaal hebben we opgestuurd voor het clubblad van de Boxerclub te Dordrecht.

NARU

Hallo allemaal!
Mijn naam is Naru van het Hertenrode, mijn baasjes hebben voor mij een hele aparte naam uitgekozen. Ik heb er zelf geen moeite mee hoor, want ik luister toch wel als ze mij roepen. Hoe mijn baasjes aan mijn naam gekomen zijn dat zal ik jullie nu uitleggen:

Mijn baasjes (Suzanne & Sandro) zijn heel erg dol op Japan, het klinkt dan bij ons in huis ook vaak naar japanse muziek en als we tv kijken zijn het vaak japanse films of series of drama’s ook qua etenstijl wordt er regelmatig japans gegeten en ook op de japanse manier! Omdat het nestje waar ik in zat met een letter N moest beginnen, zijn mijn baasjes wezen zoeken naar een mooie japanse naam.
Dat was niet zo moeilijk na een tijdje zoeken rolden er verschillende namen uit, maar ja het moest wel met een N dus vielen er een heleboel namen af, daarbij zochten mijn baasjes ook een korte krachtige naam.

Uiteindelijk hebben mijn baasjes gekozen voor de naam Naru, omdat mijn baasjes dol zijn op Japan kijken ze uiteraard ook graag Anime (japanse films en series in Manga-stijl = getekende figuren met grote ogen).
In de animeserie Love Hina heet het hoofdpersonage Naru Narusegawa, omdat dit personage zo liefdevol en temparamentvol was is mijn naam ook uiteindeijk Naru geworden.
Naru betekend trouwens: to become & goodness.

Zoals je ziet lust ik zelf ook wel Japans en ik eet ook met eetstokjes.

Nou tot gauw op de club!!!
Een stevige poot van
Naru.

No comments: