Saturday, December 16, 2006

week 2 16-12-2006

Zoals bekend staat is er elke keer wel weer wat als wij ergens naar toe moeten.
En natuurlijk was het ook deze week weer raak.
Deze keer ging het in het begin wel goed, maar bij de aankomst ging het iets minder goed.
Helaas hadden we toen we daar aankwamen en de auto wilden keren om hem goed te kunnen parkeren een aanrijding.
Gelukkig is het allemaal voornamelijk bij blikschade gebleven.
Ik heb helaas nu wat last van een licht gekneusde voet en een zwaar gekneusde schouder.
De auto (van pa) is met de takelwagen weg gehaald.
Gelukkig heb ik de pup toch nog even vast kunnen houden en met de moederhond geknuffeld.
Naru likte aan mijn vingers en aan Joke ( sandro's moeder) haar jas.
Ook was Naru deze keer heel wat meer in beweging en blafte ze toen ze terug naar haar zusjes en moeder wou. Ze waggelde echt al een beetje, dat is echt een leuk gezicht om te zien.

Zelfs Anneke( suzanne's moeder) was helemaal weg van Naru.
Helaas hebben we deze keer geen foto's, want de foto's die we gemaakt hadden waren genomen zonder flits. We hadden ook niet veel tijd om de pup te bekijken omdat de politie en de takelaar nog kwamen, dus dat was best jammer.
We hadden voor dit tripje ongeveer 2 uurtjes gedacht nodig te hebben, maar door de
omstandigheden heeft het 5 uur geduurd.

1 comment:

Esther said...

Nou balen zeg! Gelukkig heb je Naru nog even kunnen zien. Gaan jullie zaterdag weer? Dan zal ze haar oogjes al wel open hebben, lief hoor.
Kun je mij het email adres van je ouders even mailen? Dan kan ik een kerstkaartje sturen.
XXX