Tuesday, December 12, 2006

Speeltjes voor de Boxer




Toen ik wist dat we een hond gingen kopen heb ik heel internet afgestruind voor speelgoed voor een Boxer.
Zo kwam ik een vrouwtje tegen dat teveel speeltjes had besteld en die deed ze dan voor heel goedkoop weg, nog splinternieuw.

Ook heb ik laatst gratis zakjes hondenvoer en een puppypakket aangevraagd, ja het was gratis dus.....

Ik heb nu diverse flostouwen, shooter, rubberen ballen, piepspeeltjes, knuffeltje en nog veel meer. Op deze foto zie je Naru's speelgoed en verzorgingsprodukten. Er is dus al een heleboel speelgoed en kleedjes, ook heb ik in de verzorging al alles namelijk tekentang, borstel etc;

Zaterdag gaan we weer kijken en dan doe ik weer verslag, ze zal dan wel weer wat gegroeid zijn.
Vanmiddag ga ik kijken hoe duur een halsband is en een leren lijn, en ik wil ook wel zo'n bordje met hier waak de Boxer.

1 comment:

Anonymous said...

Lief is ze hoor!Heerlijk straks zo'n pup in huis. Kunnen jullie de eerste tijd lekker poep ruimen, hihi. Maar voor de rest is het alleen maar leuk. Ik kom zeker bij haar kijken hoor als ze er is! Vind ik leuk. En misschien kunnen we in de toekomst samen wandelen.
XXX