Thursday, March 6, 2008

Hoe ziet mijn week eruit?

Maandag: s'ochtends naar ome Wilfred, s'middags een lange wandeling, s'avonds met papa & mama met het balletje gooien voor de rest lekker spelen,eten en luieren en korte wandelingetjes.
Dinsdag:s'ochtends naar opa &oma, s'middags gezellig naar oma joke, s'avonds weer lekker met balletje gooien en lekker spelen, eten en luieren.
Woensdag: nou in de ochtend kan ik me lekker uitleven want dan is het vrouwtje boodschappen doen en dan lekker een wandelingetje ook s 'middags nog een paar korte wandelingetjes, s'avonds lekker naar de boxerclub....jeeee om te trainen. en dan nog eten.
Donderdag: s'ochtends joehoee weer lekker alleen (het vrouwtje koffie drinken bij haar opa & oma)..s'middags lekker wandelen s'avonds lekker met het balletje gooien voor de rest lekker spelen, luieren en eten natuurlijk..
Vrijdag: s'ochtends met balletje gooien met mama, s'middags is er visite jeee...en s'avonds hebben mijn baasjes meestal ad&d (fantasyspel) als het bij ons is het het leukst..want heb ik lekker veel mensjes om te bespringen joehoe....
Zaterdag: s'ochtends agility that is fun....s' middags naar opa&oma want dan eten papa & mama daar patat.
Zondag: s'ochtends ben ik nog niet helemaal helder en s'' middags jee met het balletje gooien s'avonds eten we bij opa&oma.
Elke dag speel ik wel en ik eet natuurlijk ook heel goed en snoepen doe ik ook graag, dit is ongeveer hoe een week van mij er uit ziet....fun he???? check ook nog ff mij nieuwe model-look:


No comments: