Sunday, March 2, 2008

Agility

Zoals jullie al eerder hebben gelezen ben ik zowel woensdagavond als zaterdagochtend op de boxerclub aanwezig. Woensdagavond moet ik naar school om van alles te leren ben nu bezig met de cursus E.G en zaterdagochtend is mijn sportdag want dan mag ik me helemaal uitleven op de behendigheidsbaan dit doe ik dan ook al 4 maanden.

Bij behendigheid gaat het erom dat het baasje meerent en dat het baasje aanwijzingen geeft (dit heet handlen) waar ik heen moet of bv. commando's zoals hoog, door, band etc;
Bij behendigheid zijn er verschillende soorten toestellen voor het parcours zo heb je o.a. een wip, de kattenloop, schutting, band, slalompaaltjes en veel dingen waar bij je hoog overheen moet springen.
Ik vind het echt superleuk om te doen en geniet er altijd weer van ook zijn er natuurlijk veel speelkameraadjes, kijk maar es hoe goed wij zijn, ja wij van de Boxerclub Dordrecht.


....ik loop relaxed door de tunnel...(Solo)


joehoe...vliegen over het parcours vind ik het allerleukst (Jamie)


zie mij dan.....lekker hoog (Max)


....eigenlijk loop ik liever met mijn eigen baas...(Chavi)


....kijk es ik ben sneller dan mijn baasje (Elcaro)


ik mag dan wel ouder zijn als de rest maar ik doe nog lekker mee hoor (Kyra)


Vandaag....heb ik er echt reuze zin in..joehoe(Heaven, naru's mama)


ik spring zo hoog...dat ik zelfs over tuinhekjes heen kan, en dat is echt waar(Maas)


Agility...I love it!!(Naru)


jeeee...de band...very fun....(Naru)


zie je wel....ik kan het wel hoor als ik maar zin hebt (Stripper)


ojee..wat een gek ding.....ja ik ben net 2 weekjes bezig....wel raar hoor dat ding..nouja ben ook maar een beginneling (Tara)

No comments: