Tuesday, April 7, 2009

Naru in de dierentuin

Omdat papa en mama een donderdag 5 jaar getrouwd waren zijn we lekker een daagje naar het Ouwehands dierenpark geweest, ik vond het daar reuze gezellig en heb genoten alleen het apenhuis niet dat vind ik niet leuk en daarvoor was ik ook uit de riem ontsnapt......gelukkig hadden papa en mama mij gauw weer te pakken maar die enge grote joekels van vissen, zover ik weet zijn er alleen maar kleine visjes achter zo'n glasbak, want opa heeft dat ook maar veel kleiner dus dat vond ik wel raar....




kijk hier ben ik de ijsbeer aan het bekijken...

mama heeft een hele mooie foto kunnen maken van deze leeuw (ik ben gek op leeuwen)...







hier probeer ik in contact te komen met hertjes maar dat lukt niet echt want ze lopen al weg als ik kom kijken....





brrr...de evilaapjes..nee daar hou ik niet van....







een mooie wolf dat is familie van mij.....deze liep net voor de camera toen mama een foto wou maken...lucky....






en hier ben ik naar de stokstaartjes aan het kijken..wat een maffe beesten...
Ik heb genoten van deze dag en toen ik thuis kwam was ik ook best moe.







No comments: