Monday, January 26, 2009

ICEQUEEN


Een paar weken geleden heeft het flink gesneeuwd en gevroren, ik ben toen met papa en mama naar het wantijpark geweest en ik heb daar lekker kunnen ravotten, rennen en spelen. Omdat het gevroren had kon ik dit keer lekker op het ijs want er lag ook een laagje sneeuw op zodat ik niet echt uit kon glijden, dat was leuk joh....
maar ja het kan dus wel glad zijn .... want toen ik naar een klein kindje wou rennen gleed ik een beetje uit en stootte mijn poot tegen het houten bordertje van de vijver...au..au....ik heb toen nog een paar dagen een klein beetje mank gelopen maar nu is het weer weg hoor. ook heb ik mijn eerste training weer gehad en ik heb lekker eigenwijs zitten doen we zijn weer met 7 honden...lekker druk en je krijg dus niet veel aandacht hopen maar dat ik nu slaag dan ben ik van deze cursus af en kan ik eindelijk na 2 jaar naar de v.e.g. Ook hebben we weer lekker agility gedaan en dat was reuze gezellig en op deze dag bestond onze club ook 20 jaar, ik heb weer lekker kunnen rennen en over alle hordes heen kunnen springen, het ging dit keer super goed....nou dat was weer mijn update jullie horen mij gauw weer, een lekkere klamme (ijs)poot van Naru.Hieronder een paar foto's van mij:



No comments: