Tuesday, December 2, 2008

nog meer kado's

ojee wat ben ik toch verwend ik heb een vrijdag toen de oma's hier waren een piepegel gehad, alleen had de piepegel een spitse neus dus die heb ik er wel even afgehaald...










en een zondag kwam er visite s'ochtends kwam ome Wilfred langs en die had voor mij iets geweldigs............een doos met koekjes en lekkers daar ben ik dol op je kunt er zo lekker aan trekken en scheuren.....
helaas duurde het niet zo lang of de doos was kapot maar ik heb er wel van genoten en de koekjes en lekkers waren heerlijk.
S'middags kwamen opa en oma en andere oma en ik had nog haast niks gegeten omdat opa voor mij een lekkere runderrookworst had, ik heb er wel lekker poepies van gelaten maar hij was overheerlijk,ook dat is iets wat ik nooit kan weerstaan...

Tot slot hadden de oma's ook nog wat voor mij een leuke pieper met touw en een hondenkop nou dit speeltje vond ik ook prachtig want ik ben dol op trekspeeltjes...


kortom ik heb genoten ik heb s'avonds lekker ook wat gehakt met roerbakgroenten op en dat was heerlijk, bedankt lieve papa, mama, ome Wilfred, opa, oma en oma ik heb heerlijk genoten van deze geweldige dag.
Binnenkort volgen er nog leuke filmpjes van hoe ik alles uitpak, tot dan een stevige poot van Naru.

No comments: