Monday, December 7, 2009

Presents!

Joehoeee....ben verleden week jarig geweest..heb een superleuke dag gehad en mijn broertje was ook een beetje jarig.



..jeee s'ochends werden we eerst verwend met een lekker stuk hondentaart namelijk een broodje pindakaas....hmmmm




daarna kregen we s'middags kadootjes..ik heb een krab gekregen en sora een octopus en samen een nijntje knuffel.....de tako ( octopus) was favoriet...



aach...kijk nou.....







..en nog een pakje....




..ook voor Sora was er een kadootje...







..van opa kreeg ik lekker een stuk rookworst..






..en ook mijn broertje kreeg een lekker stuk rookworst...





..van ome Wilfred kregen we lekker een hondenworst hmmm jummie...





zoooo..lekker...het zou verboden moeten worden.....





..van de oma's kregen we ook kadootjes....





een ..blauwe rubberbal en een grote bal met geluid....


ik heb een superleuke dag gehad en mijn broertje ook....ga nu lekker genieten jullie horen gauw weer wat van mij.... een heerlijke verjaardagspoot van Naru en een luid (blafje) ( ja dat commando kan hij ook al..luid..) van sora.

No comments: