Wednesday, June 10, 2009

Collage

Hallo allemaal ja dat is weer even geleden maar ja ik had niet veel te vertellen, volgende week echter is oma jarig dus daargaan we dan heen en een woensdag is het vrouwtje jarig dan gaan we lekker een daagje naar het Reeuwwijkse hout en dan kan ik lekker rennen hopelijk ben ik dan goed moe voor het examen ja als mijn vrouwtje jarig is moet ik ook examen doen en een mooier kado als (eindelijk na 4 keer examen te hebben gedaan) mijn e.g. diploma is er niet voor mijn vrouwjte. Een vrijdag viert het vrouwtje haar verjaardag samen tegelijk met papa...dus eh volgende week heb ik jullie heel veel te vertellen tot die tijd moet ik jullie zoet houden met een collage die het vrouwtje van mij ( en van haar eigen en van papa) heeft gemaakt, deze hangt ingelijst op de muur van onze hobbykamer, nou tot gauw hoor ik ga lekker verder met ruftjes laten (ben ik goed in, ja en echte boxerscheten hoor) tot dan een lekkere poepluchtpoot van Naru!

No comments: