Monday, December 17, 2007

jippie....visite!!!


Poehpoeh...zondag wat een heerlijke dag...ik lig lekker lang uit op de bank totdat eerst opa en oma langs kwamen, ojee......speeltijd dus lekker jakken en rauzen door het huis om vervolgens in opa's vingers te happen (ja hihihihi dat vind ik een leuk spelletje).

Daarna werd het weer rustig en ging ik weer lekker liggen maar ojee de stofzuiger maakte een eind aan mijn rust......en kort daarna ging de bel en als de bel gaat dan ren ik altijd naar de deur om vervolgens de visite uitbundig te begroeten.

En deze keer kwamen Philip(ja de man met de pensstaafjes..), Mary en de kleine Ravi.
En dat vond ik nou wel iets heel erg interessants.....een mensenpup....nog nooit had ik een mensenpup gezien dus ik was er helemaal van onder de indruk...wat nog leuker was, was dat het nog geluid maakte ook.....oohhh...dus mocht ik op de bank voorzichtig de mensenpup begroeten...hij heeft van mij een hele douche gehad hoor, het was hartstikke gezellig en leuk ik heb de viste natuurlijk uitbundig begroet. Wel bovenaan vind je nog een foto van mij met Mary & Ravi, het was supergezellig en ik ben blij dat ik nu ook eens een baby echt hebt kunnen bekijken, nou doeg alvast een hondsdol nieuwjaar en een heerlijke kerst toegewenst door Naru!!

No comments: