Wednesday, November 28, 2007

Wat een feest....

Joehoe gisteren ben ik jarig geweest en ik heb het reuze naar mijn zin gehad. s'Ochtends ben ik met mama lekker een stuk wezen wandelen en met het balletje gespeeld, toen kreeg ik lekkere chique hondenkoekjes (hmmmm yummie).
S'middags kwam opa met een superheerlijke rookworst die heb ik dan ook helemaal op gegeten in nog geneens 20 seconden.

Jippie...een rookworst dat is lekker


en nu is ie al weer op


Daarna kwam papa thuis en toen kreeg ik van papa en mama 3 kadootjes, ik kreeg een piep colaflesje, een piep friet en een piep hamburger, de hamburger is mijn favoriet hoor.
ja een hamburger happu happu.......

s'Avonds kwam ome Wilfred en die gaf mij nog wat heerlijke koekjes en daarna kwamen de 2 oma's van oma Joke kreeg ik een gerookt been.


hmm..het ruikt in ieder geval lekker....








en van oma Anneke kreeg ik een kong en die had mama gevuld met pindakaas, daar ben ik wel een tijd zoet mee geweest en ik was dan ook heel erg moe aangezien de kong wegglipte als ik hem wou pakken.......dus toen maar weer even op mijn rookbeen maar ja de geur van pindakaas was erg lekker.....

hee..dat is grappig en nog lekker ook...

Nou en toen was ik moe de visite was allemaal weer naar huis, ik heb nog op de bank gelegen totdat het vrouwtje erachter kwam en hier zit ik tussen al mijn speeltjes, ik heb een onwijs toffe verjaardag gehad en ik wil iedereen bedanken die mij nog gefeliciteerd hebben, tot gauw en een poot van Naru.


dit heb ik allemaal gekregen, weinig he??

nee hoor ik heb een geweldige dag gehad, jippie!!!en ik heb leuke pakjes gehad ik vind alles leuk.

No comments: